Fordeler og ulemper med den nye Sony Reader PRS-T3

Sony eReader

For noen timer siden lanserte Sony sin ny eReader-modell som han har døpt som Sony Reader PRS-T3 og det har reist stor tvil fra starten av design og forbedringer i forhold til den forrige modellen, Sony Reader PRS-T2.

Denne artikkelen er ikke ment å være en kritikk av det nye Sony-produktet, men heller med det vi vil prøve å legge på bordet og veldig tydelig alle poeng for og imot som vi kan finne i den nye PRS-T3. Ved å fremme innholdet i denne artikkelen litt, kan jeg allerede fortelle deg at jeg skal presentere deg for mange flere poeng mot enn for.

For det første er det påfallende at til tross for at Sony alltid har tilbudt oss mer enn en farge i sine elektroniske bøker, har den ikke tenkt å introdusere nye farger, og de samme fargene som var tilgjengelige i den forrige modellen opprettholdes fortsatt. Hvorfor tar man ikke et skritt fremover og fasjonable farger som lilla eller gule blir introdusert som kan vekke interessen til de yngste?. Noe positivt er at det er innført en beskyttende sak som koster mellom 2 og 30 euro for Sony Reader PRS-T35. Spørsmålet om det er; Hva om jeg ikke vil ha et deksel til e-leseren min, kan jeg fjerne den?

Fortsetter på skjermen er vi muligens før den eneste e-leseren på markedet til de viktigste firmaene som ikke har frontlys å måtte ty til små lys som kan festes til lokket. Det skal også bemerkes at Sony har frasagt seg den nye Carta-teknologien som inneholder den nye Kindle Paperwhite, selv om den inneholder en skjerm med E-Ink Pearl HD-teknologi.

Inne i Sony Reader PRS-T3 skjuler noen av de få forbedringene og fordelene vi kan finne i denne enheten. Dette har å gjøre med eReaderens evne til å bruke mer tid uten å måtte oppdatere hele siden.

I tillegg kan vi også se og nyte den nye teknologien Hurtig kostnad (hurtiglading) som lar oss lade enheten på bare 3 minutter med den nødvendige ladningen for å lese en roman på opptil 600 sider.

I en veldig personlig oppfatning tror jeg vi står overfor en e-leser med store likheter med Sony Reader PRS-T2, med samme pris og uten noen viktige forbedringer som for eksempel får meg til å tenke på å endre PRS-T2 for denne nye Sony Reader PRS -T3.

Mer informasjon - Kindle Paperwhite mot Sony Reader PRS-T3, debutant-duell